De la a face Digital la a fi Digital

Digital Article Oct 2022
  • Published: 15 iun. 2022

Ultimii ani turbulenți au accelerat transformarea digitală a organizațiilor, iar Angelini Pharma a acceptat această schimbare pentru a deveni o companie Digital First. Evenimentele legate de pandemia de Covid-19 ne-au afectat dramatic viețile și au schimbat modul în care interacționăm cu ceilalți, ducându-ne la înlocuirea contactului fizic cu comunicarea digitală și de la distanță.

Activitățile de cumpărături s-au mutat și de la canalele fizice la cele online, odată cu creșterea comerțului electronic și a serviciilor de livrare la domiciliu.

Această situație a afectat și Angelini Pharma, procesele sale de producție și modul în care își promovează produsele, evidențiind nevoia unei transformări culturale către digitalizare.

În fața acestor noi provocări, Angelini Pharma a făcut din pilonul său strategic corporativ „Go Digital” un motor pentru accelerarea creșterii și expansiunii afacerii.

În special, Angelini Pharma a promovat o serie de proiecte ce vizează transformarea și interacțiunea cu medici, farmacii, pacienți, consumatori și alte părți interesate cheie.

În ceea ce privește farmaciile, compania a creat – cu scopul de a-și consolida poziția de lider și relația cu farmaciștii – Angelini Pharma PLUS+, o platformă ce oferă farmaciștilor o gamă largă de servicii, de la formarea continuă asupra produselor și arii terapeutice ale companiei până la monitorizarea în timp real a comenzilor sau transporturilor.

În ceea ce privește implicarea clienților, compania a lansat D.A.M.A. - Digital Angelini Pharma Marketing Automation, un program pentru dezvoltarea și furnizarea de comunicații personalizate bazate pe nevoile în schimbare ale clienților; și Angelini ID, un portal unic care oferă acces la toate serviciile online ale companiei pentru medici, farmaciști și consumatori.

Unul dintre cele mai notabile proiecte interne este D.N.A. - Digital Now Angelini Pharma, un proiect menit să promoveze în mod concret cultura digitală în rândul angajaților, și Go Green, o inițiativă de a contribui la sustenabilitatea mediului prin digitalizarea activităților zilnice de lucru, deschizând calea către un viitor fără hârtie.

Inima soluțiilor online ale Angelini Pharma pentru pacienți, medici și îngrijitori este Harmonia Mentis, un centru digital pentru sănătatea creierului, ce oferă servicii și conținut la nivel înalt, în timp ce, mai recent, compania a început să abordeze subiectul major al inteligenței artificiale, una dintre cele mai importante tendințe în domeniul sănătății.

În special, obiectivul Angelini Pharma este de a valorifica potențialul inteligenței artificiale pentru a răspunde nevoilor pacienților cu epilepsie și ale îngrijitorilor acestora, precum și de a sprijini medicii în alegerea celui mai bun tratament pentru fiecare pacient.

În acest context, compania a dezvoltat ceea ce se poate dovedi a fi unul dintre cele mai inovatoare și valoroase servicii online: OntozApp, un chatbot „alimentat de inteligență artificială” care va oferi specialiștilor informații în timp util despre tratamentele disponibile pentru epilepsie, doze, interacțiuni medicamentoase și mult mai mult.

Toate aceste proiecte poziționează Angelini Pharma drept „Digital First Company” și promovează în mod activ trecerea „De la a face digital la a fi digital”.